اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب
موضوعات داغ

فرهاد ابول نژادیان مردم و استاندار خوزستان را فریب داد؟

فرهاد ابول نژادیان و علوم پزشکی اهواز توضیح دهد چگونه عمل پیوند قلب دوبار اولین بار دارد.

راوی جنوب| آمارها، شوآف ها و اطلاعات اشتباه و غلط فرهاد ابول نژادیان رئیس علوم پزشکی اهواز به جایی رسیده است که از او به اتهام دادن اطلاعات غلط به مسئولین و جامعه می توان شکایت کرد.

فرهاد ابول نژادیان در حالی که ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در شیپور اولین پیوند قلب خوزستان دمید که ۲۸ دی ماه ۱۳۹۹ هم چنین ادعایی را مطرح کرده بود و اعلام کرد، اولین پیوند قلب در جنوب غرب کشور انجام شده است عملی که بیمار آن یک روز بعد فوت شد.

حال باید پرسید اگر رئیس علوم پزشکی اهواز نمی دانسته است که سال گذشته چنین عملی انجام شده و خودش برای آن عمل پیام داده است که نشان از یک سو مدیریت و ناکار آمدی آشکار است اما اگر دانسته مجدد این عمل را اولین بار نامیده دیگر قضیه فرق می کند و مصداق فریب و دروغ به مردم و مسئولین بالا دستی می باشد.

عملی که پیشتر از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و فرهاد ابول نژادیان در قضیه واکسیناسیون سیار و اولین بار نامیدن آن تکرار شده بود.

ضروری است استاندار خوزستان که با اطلاعات غلط رئیس علوم پزشکی اهواز تحت عنوان اولین عمل پیوند قلب در محل عمل حاضر شد از ریاست علوم پزشکی اهواز توضیحات لازم را بخواهد و به هیچ مسئولی اجازه ندهد اطلاعات غلط بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا