اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

دو فرمانده برای مقابله با کرونا در خوزستان

رئیس علوم پزشکی اهواز با موافقت خود نسبت به بازگشایی اماکن عمومی بدون نظارت لازم زمینه ساز شیوع مجدد و گسترده کرونا در استان خوزستان شد.

راوی جنوب_سرویس سلامت|در همین راستا بنظر میرسد عدم اعتماد اعضای ستاد مبارزه با کرونا استان خوزستان نسبت به فرهاد ابول نژادیان در مدیریت کرونا سبب شده است جهت هماهنگی بهتر دستگاه های اجرایی، استاندار خوزستان ولی اله حیاتی را به عنوان فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی منصوب کند.

مرادی مشاور رسانه ای فرهاد ابول نژادیان به خبرنگار راوی جنوب گفت است: چنین جایگاهی برای اولین بار به وجود آمده است و فرهاد ابول نژادیان همچنان دبیر ستاد مبارزه با کرونا است.

گفته های مشاور رسانه ای رئیس علوم پزشکی اهواز و دبیر ستاد مبارزه با کرونا خوزستان در کنار انتصاب حیاتی بر این موضوع تاکید دارد که سو مدیریت های فرهاد ابول نژادیان سبب شده است تا استاندار جدید حیاتی را جهت پیش برد بهتر مدیریت کرونا منصوب کند

نمکی وزیر بهداشت در رابطه با کرونا در خوزستان گفته است: در استان خوزستان رعایت پروتکل‌ها به زیر ۱۰ درصد نزول پیدا کرده بود قبلا هم گفته‌ایم که رابطه مستقیمی بین ابتلا به کرونا و میزان شیوع بیماری وجود دارد.

گفته های وزیر بهداشت بر این موضوع تاکید دارد که شیوع کرونا در استان خوزستان بخاطر تصمیمات نادرست ستاد استانی کرونا است که در بازگشایی تالارها، استخرها سرپوشیده، رستوران ها و باشگاها و مراکز تفریحی دقت لازم را انجام نداده است.

مسئله ای که تاکنون فرهاد ابول نژادیان دبیر ستاد کرونا استان خوزستان و رئیس علوم پزشکی اهواز در رابطه با آن توضیح مناسبی نداده است که چرا با آگاهی از امکان بازگشت پیک و به وجود آمدن چنین وضعیتی دستور به بازگشایی اماکن عمومی را دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا