اخبار خوزستاناقتصادی

اعتراض کارکنان آبفا بازهم به استانداری رسید/مدیران آبفا عزم و اراده ای برای رفع مشکلات کارکنان ندارند/کارکنان می گویند؛ حقوق و بیمه چه شد؟

امروز بار دیگر کارکنان آبفا اهواز در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواسته آنان پرداخت حقوق معوقه، بیمه، سنوات گذشته و جلوگیری از ادغام غیرکارشناسی است.

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، امروز شنبه (۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) کارکنان آبفا اهواز در مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند و نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه و بیمه خود اعتراض کردند.

کارکنان آبفا اهواز با تجمع مقابل استانداری خوزستان، خواستار برآورده شدن مطالبات خود شدند.

این کارکنان می‌گویند: از استاندار و تمام مسئولان انتظار داریم به مطالبات قانونی ما توجه کنند؛ ما خواستار پرداخت حق بیمه خود که چهار ماه پرداخت نشده، هستیم چرا که برای استفاده از خدمات درمانی با مشکل مواجه شده ایم و باید به صورت آزاد و از جیب خود هزینه کنیم.

کارکنان حجمی آبفا نیز در تجمع امروز حضور داشتند. یکی از این کارکنان در ارتباط با مطالبات خود می‌گوید: بخشی از مطالبات سال ۹۸ شامل حقوق، عیدی، سنوات و بیمه پرداخت نشده است.

او ادامه می دهد: حقوق مرداد، بهمن و اسفند و همچنین مطالبات چهار ماه ابتدایی سال گذشته(۱۳۹۹) نیز پرداخت نشده است؛ متاسفانه صدای ما شنیده نمی شود.

آنها از استاندار و مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس نیز خواسته اند تا به بحث معیشت کارکنان آبفا، مسئولانه ورود کرده و مشکلات آن‌ها را حل کنند.

این کارکنان که از وعده های محقق نشده مدیران خود به تنگ آمده بودند، می گویند: بحث طبقه بندی مشاغل هنوز به طور جدی اجرا نشده است و کارکنان با سابقه ۱۰ الی ۲۰ سال چرا باید قراردادشان به صورت حجمی باشد؟

گفتنی است این کارکنان آبفا که در روزهای پایانی سال گذشته به صورت مستمر تجمع اعتراضی کرده بودند که مورد بی توجهی مدیران آبفا قرار گرفتند و ظاهرا این مدیران هیچگونه عزم و اراده ای برای رفع مشکلات کارکنان ندارند.

لازم به ذکر است در روز گذشته مدیرعامل آبفا خوزستان به دلیل عدم پرداخت حقوق کارکنان با توجه به اعتباراتی که با تلاش استاندار تامین شد، توسط عالی ترین مقام دولت در استان از جلسه شورای برنامه ریزی اخراج شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا