اختصاصی راوی جنوباخبار خوزستاناخبار مهم

افزایش فشارها و تهدیدها بر تحریریه راوی جنوب در پی انجام رسالت خود/توضیح را جایگزین فشار در رابطه با زمین ۱۴۷ هکتاری موسسه فرهنگی علامه مخبر دزفولی کرده اند

دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، در انتخاب اصحاب و یاران خود از گزینه هایی استفاده کند که احترام به رسانه ها و قانون را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

🔷راوی جنوب| در پی گزارشی در رابطه با واگذاری یک زمین ۱۴۷ هکتاری به موسسه علامه مخبر دزفولی و درخواست توضیحات لازم درباره نحوه واگذاری زمین به این موسسه، فشارها و گاهاً تهدیدها بر راوی جنوب افزایش یافته است.

🔷 سوال اساسی این است که فرد یا افراد تماس گیرنده که برخی از آنها متولیان فرهنگی و رسانه ای استان خوزستان هستند و یا به برخی نهادها ارتباط دارند به جای حمایت از رسانه ها در انجام رسالت خود که همان اطلاع رسانی، شفافیت و مطالبه گری است باشند، اقدام به فشارهای نامتعارف، غیر حرفه‌ای و غیرقانونی می‌کنند و از ارائه توضیحات مستند و مکتوب، عاجز و ناتوان هستند.

🔷 راوی جنوب بدون شک اعمال فشار و تهدید را خط قرمز خود می‌داند و در صورت تکرار چنین اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی نام افرادی که به دنبال اعمال فشار هستند، ارتباطات آنها با برخی دستگاه ها و نهادها را اعلام می کند و چنین انتظار می‌رود که ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب پیش از آنکه بر صندلی ریاست جمهوری تکیه بزند از افرادی استفاده کند که تقوا و احترام به قانون و رسانه ها را بلد باشند.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. احسنت بر این خبرگزاری شجاع.
    دست فاسدان رو قبل از آلوده کردن کابینه رییسی که آخرین امید مردم به بهبود اوضاع هست باید رو کرد و نگذاشت اندک مردم معتقد به نظام سرخورده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا