اخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هااقتصادی
موضوعات داغ

تعطیلات کریسمس آقای رئیس در کانادا

تعطیلات کریسمس آقای رئیس در کانادا

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در این برهه زمانی، بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد که امورات اجرایی و تشکیلاتی آن همراستا با سیاست های بخش خصوصی و توسعه ای فعالان اقتصادی، مورد توجه قرار گیرد.

اما این در حالی است که محمد جواد امانی رئیس اتاق بازرگانی اهواز برای تعطیلات کریسمس در کانادا به سر می‌برد.

طرح استیضاح رئیس ۷۸ ساله اتاق اهواز که اینک در تعطیلات کریسمس به‌سر می برد، اخیرا مسکوت مانده و هنوز سرنوشت این طرح در هاله‌ای از ابهام به سر می برد.

شرایط نگران کننده امورات اجرایی و تشکیلاتی اتاق اهواز، آن هم در آستانه مهمترین رویداد اقتصادی استان یعنی همایش سرمایه‌گذاری خوزستان، تا حدی است که مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان روز شنبه ۹ دی ماه جاری، در نشست هیات نمایندگان اتاق اهواز به بخشی از نگرانی های موجود پرداخت.

حمیدرضا فلاح‌زاده در این نشست ضمن ابراز گلایه از رکود پیش آمده در مجموعه اتاق بازرگانی اهواز، خواستار تعیین تکلیف شرایط فعلی در حوزه‌های تصمیم گیری، سیاست‌گذاری و مدیریتی اتاق شد.

فعالان بخش خصوصی استان خوزستان هفته های گذشته انتظار داشتن که طرح استیضاح رئیس اتاق بازرگانی اهواز تعیین‌تکلیف شود اما به رغم حضور نمایندگان اتاق ایران برای برگزاری نشست انتخاب رییس جدید لغو و به روز دیگری موکول شده است.
اما حال که مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای تعیین تکلیف شدن وضعیت اتاق اهواز ورود کرده، انتظار می رود که متولی تشکل‌های اقتصادی استان برابر با وظایف قانونی، برای خروج پارلمان بخش خصوصی از این‌بحران اقدام جدی را درپیش بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا