اخبار خوزستانتحلیلییادداشت

علوم پزشکی جندی شاپور و شهرداری اهواز سلامت مردم خوزستان را بازیچه سوء مدیریت خود نکنند/ ابول نژادیان و شاعری اطلائیه درمانی را تمام کنند

زباله های عفونی اطراف رودخانه کارون چرا پیگیر نمی شود؟

بعد از آنکه کلیپی مستند  توسط رسانه های استان خوزستان و در فضای مجازی مبنی بر تخلیه چند تن زباله عفونی بیمارستان امام از زیر مجموعه های علوم پزشکی کنار ساحل کارون منتشر شد. سبب نگرانی هایی جدی در میان مردم و نخبگان جامعه شد.

این سوء مدیریت انجام شده در ساعت اولیه سعی شد با روابط عمومی درمانی طبق روال گذشته به فراموشی سپرده شود . اما در بحران خطرناکی مانند کرونا ویروس تلاش برای فراموشی ، شرکات در این فاجعه زیست محیطی است که مستقیم بر سلامتی مردم اثر میگذارد.

البته این سوء مدیریت در پروند شهرداری اهواز و ریاست علوم پزشکی جندی شاپور سابقه طولانی دارد چندی پیش بود که آقای ابول نژادیان سرپرست علوم پزشکی و  مبتکر گرانی غیر قانونی ۱۴ درصد ماسک شد با این استدلال که این ۱۴ درصد سبب مدیریت ماسک در سطح استان خواهد شد اما تا کنون نه تنها نتوانسته یک مصوبه قانونی برای این عمل غیر قانونی بیاورد بلکه همان استدلال مدیریت عرضه و تقاضا هم محقق نشده و ما با کمبود ماسک روبرو هستیم .

یعنی یک عمل غیر قانون با سوء مدیریت همراه شد و امروز هم یکی از زیر مجموعه های علوم پزشکی بدون نظارت کافی بر دفع زباله های عفونی بیمارستان امام اهواز زباله ها را  کنار رودخانه کارون ریختند تا احتمالا مردم شهرهای اهواز و شهرهای پایین دست رودخانه کارون دچار آلودگی زیستی بشوند.

سلامتی مردم اهواز و شهرهای در امتداد کارون در خوزستان نباید با سوء مدیریت ابول نژادیان و شاعری لطمه بخورد. بجای اطلائیه درمانی  با واکسن روابط عمومی بهتر از مقصران این جنایت عزل و مورد پیگرد قانون قرار بگیرند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا