اختصاصی راوی جنوباقتصادی

فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تامین اعتبار می شود

ناصری نژاد : با پیگیری نمایندگان خوزستان فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تامین اعتبار می شود.

به گزارش راوی جنوب حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در رابطه با نشست بررسی چالش های ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری که به دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان و با حضور مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده محترم ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کار خوبی را جهت ایجاد هماهنگی برای حل مشکلات کلان استان خوزستان شروع کردند.

وی با بیان اینکه در گذشته کار به صورت جزیره ای یا متفرقه انجام می شد افزود: نمایندگان بصورت فردی، جمعی و صنفی موضوعات مختلف استان خوزستان را پیگیری کردند که شورای ائتلاف با این طرح کار مثبتی را شروع کرده است و اکنون یکی از مشکلات اجرای فاز دوم طرح ۵۵٠ هزار هکتاری
است.

ناصری نژاد عنوان کرد: نمایندگان مجلس،مسئولین جهاد کشاورزی،جهاد نصر،کشت و صنعت نیشکر و نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه اهواز در جلسه ای مشکلات را پیگیری کردند که به جمع بندی خوبی رسیدیم و مقرر شد مشکل این طرح که بحث تخصیص آب بود حل شود و اکنون فقط تخصیص بودجه و اعتبار است تا طرح اجرا شود.

نماینده مردم شادگان تصریح کرد: این کار یک طرح اساسی و مهم است که اگر این روند را ادامه دهیم و پیگیری های لازم را انجام دهیم این طرح به نتیجه خوبی می ‌رسد.

نماینده شادگان گفت: پیشنهاد بنده این بود جلسه ای با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گرفته شود که تلاش کنیم بودجه آخر سال ۹۹ را به این طرح تخصیص دهند و هم برای سال ۱۴۰۰ بودجه خوبی اختصاص دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حدود ۲۰ هزار هکتار از اراضی ۵۵۰ هزار هکتار در شادگان قرار دارد که تامین آب آن انجام شده و با رسیدن اعتبار بودجه ای اجرا میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا