اخبار خوزستاناخبار مهم

دروغ بزرگ و آشکار رئیس علوم پزشکی اهواز،با مردم صادق باشیداقای ابول نژادیان

دروغ بزرگ و آشکار رئیس علوم پزشکی اهواز؛ با مردم صادق باشید آقای ابول نژادیان

عوام فریبی به سبک روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

راوی جنوب| امروز یکشنبه(۷ شهریور ۱۴٠٠) تیم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبری به نقل از «فرهاد ابول نژادیان» مبنی بر «آغاز طرح واکسیناسیون سیار برای اولین بار در کشور» منتشر کرد که از اساس کذب و دروغ آشکار است.

در این خبر رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از اعزام اتوبوس آمبولانس و اکیپ های بهداشتی به صورت سیار برای اولین بار در کشور خبرداده که رسانه راوی جنوب به راستی آزمایی این خبر می پردازد.

با یک جستجوی ساده به انواع خبرهای مربوط به طرح های واکسیناسیون سیار برخوردیم که نشان می دهد این طرح در ماه های گذشته پیش از خوزستان در استان ها و شهرهای دیگر کشور اجرا شده است.

اما اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و تیم روابط عمومی آن می گویند که این طرح برای اولین بار در کشور انجام می شود، دروغ بزرگ و آشکار و به نوعی عوام فریبی است.

رسانه راوی جنوبی بخشی از خبرهای مربوط به طرح اجرا شده واکسیناسیون سیار در تعدادی از شهرهای مختلف کشور را جمع آوری کرده که به شرح زیر است:

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه(۲۷ اردیبهشت): شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه با هدف تکریم و رعایت شرایط سنی سالمندان، طرح واکسیناسیون سیار کرونا را از ٢٧ اردیبهشت ماه در تمامی روستاهای تحت پوشش این شهرستان آغاز کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین(۲۶ تیرماه):
راه‌اندازی تیم سیار جهت واکسیناسیون افراد ناتوان که هفته‌ای یک روز برای کسانی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند، در محل اسکان آن‌ها واکسن تزریق می کند.

گروه واکسیناسیون سیار در اراک تشکیل شد(۱۴ تیرماه):
در راستای اجرای هرچه بهتر طرح واکسیناسیون به همت دانشگاه علوم پزشکی اراک تیم سیار تشکیل شده و این تیم به افراد کهنسالی که قادر به حرکت کردن نیستند، در درب منزل خدمات ارائه می دهد.

استقرار پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در منطقه قطار خنجک زاهدان(۱۲ مردادماه)

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان(۴ مردادماه):
در راستای اجرای پویش واکسیناسیون حداکثری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت مردم حاشیه شهر و روستاها که امکان دسترسی به مراکز واکسیناسیون را ندارند راه اندازی شد.

دانشکده علوم پزشکی گراش(۱٠ خرداد):
واکسیناسیون افراد سالمند ناتوان، توسط تیم سیار واکسیناسیون معاونت بهداشت و نیروهای اورژانس ۱۱۵ در منزل این عزیزان انجام شد.

متاسفانه خبرگزاری های استان بدون در نظر گرفتن صحت سخنان رئیس علوم پزشکی اهواز، این خبر را پوشش داده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا