اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

سپاه و بسیج آرایش جنگی سلامت محور گرفته اند/ امشب رزمایش بزرگ سلامت در قرارگاه شفا اجرا خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری راوی جنوب سرهنگ عبدالرضا حاجتی گفت : امروز کل سپاه و بسیج آرایش جنگی سلامت محور گرفته اند که در این راستا، امشب رزمایش سلامت محور بزرگی را در این قرارگاه خواهیم داشت

وی در تشریح فعالیت این قرارگاه که به همت سپاه ولی عصر عج خوزستان و با هدف استفاده از ظرفیت عظیم سپاه و بسیج تشکیل شده است، گفت: برنامه مهم امروز در قرارگاه جهادی بسیجی شفا، اجرای آموزش های تخصصی مقابله با کرونا برای بسیج اقشار است که توسط پزشکان و کارشناسان فوق تخصص انجام خواهد شد.
وی افزود: مسئولین بسیج اقشار استان، پس از دریافت آموزش های تخصصی به طور کامل، موظف هستند این آموزه ها را به نیروهای زیر مجموعه خود نیز انتقال بدهند که بدین ترتیب، بدنه ی بسیج اقشار نیز برای انجام مأموریت‌های تخصصی در مبارزه با ویروس کرونا آماده خواهد بود.

فرمانده قرارگاه جهادی شفا از رزمایش بزرگ سلامت نیروهای بسیج خبر داد و گفت: بنا به تعبیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز کل سپاه و بسیج آرایش جنگی سلامت محور گرفته اند که در این راستا، امشب رزمایش سلامت محور بزرگی را در این قرارگاه خواهیم داشت.

وی همچنین به ظرفیت قابل توجه بسیج اقشار اشاره کرد و گفت: تاکنون، تنها در حوزه بسیج اقشار، ۴۲۰ نفر در قالب ۲۱ گروه تخصصی برای حضور در عملیات های غربالگری، ضدعفونی معابر و اداره نقاهت گاه‌ها سازماندهی و فعال شده اند که این رقم، حکایت از ظرفیت بالای بسیج اقشار در میدان مبارزه با این ویروس منحوس دارد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی در پایان گفت: در تلاشیم از توان نیروی انسانی بسیج در سامانه ۱۹۰ بهداشت نیز استفاده کرده و از توان نیروی انسانی بسیج مقتدر در همه عرصه های مورد نیاز بهره مند شویم.

وی تاکید کرد: ما در قرارگاه شفا با تمام توان و در تمام عرصه ها، به یاری دوستان مان در دانشگاه علوم پزشکی خواهیم رفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا