تحلیلییادداشت

شلختگی در تصمیم گیری!افتتاحیه در باوی،کلنگ زنی در غیزانیه

به قلم امین مشفقی

پس از کلی اتفاق،حرف و حدیث بلاخره فاز اول پروژه انتقال آب به لوله های پوسیده بخش غیزانیه پمپاژ شد، تا مردم ۳۰روستایی بالا دست بتوانند از نعمت آب شرب بصورت پایدار و مقطعی استفاده کنند.
اما بدون تردید چتر اضطراب و بلاتکلیفی بر ۵۰ روستای پایین دست همچنان گسترده خواهد ماند، و امیدواریم وعده های مسولین برای انتقال آب به این روستاها تا شهریورماه تحقق یابد.
بی شک اگر مسولین ما این قدر که این هفته ها برای بهبود وضعیت آب شرب غیزانیه ایثار و فداکاری کردند،به همان اندازه برای توسعه خوزستان بکار می گرفتند،امروز از کوههای الله اکبر دشت آزادگان تا کوههای انجیرستان ایذه با مشکلات ابتدایی از قبیل آب شرب روبرو نبودیم!
نیت خالصانه مسولین طی هفته های اخیر برای عبور از چالش بی آبی غیزانیه را ستایش می کنیم، ولی عملا هر نیتی لزمآ به پایان دراماتیکی منتهی نمی شود،بعد از افتتاحیه فاز اول پروژه آب غیرانیه مردم بهم خیره می شدند و از هم سوال می کردند؛نیت مسولین برای برگزاری افتتاحیه پروژه آب غیزانیه در شهرستان باوی چیست؟
آیا بهتر نبود بعد از ان اتفاقات تلخ این افتتاحیه در خود روستای صفیره که مقصد انتقال آب است با حضور مردم و برای دلداری انجام می شد؟!
آیا با شلختگی تصمیمات امروز که افتتاحیه را در شهرستان باوی و کلنگ زنی فاز دوم را در بخش غیزانیه به زمین زده شد می توان برای تامین آب شرب روستاهای پایین دست و رفع نگرانی مردم امیدوار بود و سوالات از این دست که امیدواریم مسولین پاسخ قانع کننده ی برای آنها داشته باشند.
عزت مستدام
امین مشفقی
غیزانیه
۲۵خرداد نود و نه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا