اخبار خوزستاناخبار مهم
موضوعات داغ

مخفی کردن یک انتصاب توسط روابط عمومی علوم پزشکی اهواز

نادیده گرفتن دستور معاون اول رئیس جمهور و تغییرات دقیقه نودی فرهاد ابول نژادیان

مخفی کردن یک انتصاب توسط روابط عمومی علوم پزشکی اهواز

نادیده گرفتن دستور معاون اول رئیس جمهور و تغییرات دقیقه نودی فرهاد ابول نژادیان

راوی جنوب|روز پنجشنبه(۴ شهریور ۱۴٠٠) از تودیع یک مدیر و انتصاب سرپرست جدید، توسط فرهاد ابول نژادیان که خلاف دستور معاون اول رئیس جمهور بود، باخبر شدیم.

فرهاد ابول نژادیان که به خوبی می داند احتمالا تا چند روز دیگر باید با میز ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خداحافظی کند، دست به تغییرات دقیقه نودی زده است.

اطلاع رسانی در خصوص انتصابات جزو وظایف ذاتی یک مدیر روابط عمومی بوده و یک حق عمومی برای مردم به شمار می رود، اما این انتصاب در سکوت خبری انجام شد، به گونه ای که روابط عمومی علوم پزشکی اهواز سعی کرد این موضوع را مسکوت نگه داشته و نه تنها آن را رسانه ای نکرد، بلکه سایت دانشگاه نیز با عدم درج خبر، تلاش در مخفی کردن این انتصاب داشت.

اما استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت در استان، باید با رئیس علوم پزشکی اهواز به دلیل عدم پیروی از دستور معاون اول رئیس جمهور و شخص دوم دولت مبنی بر اینکه «هیچ مقام دولتی حق هرگونه عزل و نصب و جابجایی مدیران در کلیه سطوح ملی ندارد»(https://dolat.ir/detail/368831) برخورد قاطع داشته باشد و گزارش آن را به دفتر معاون اول رئیس جمهور و وزارت بهداشت و درمان اعلام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا