اخبار مهمورزشییادداشت
موضوعات داغ

تناقضات مدیررسانه ای معزول نفت مسجدسلیمان

اخیرا حسنوند مدیر رسانه ای معزول نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگوی رسانه ای ادعاهایی را مطرح کرده که ذهن مخاطب را به طرح چند پرسش می برد، سوالاتی که بعد از مقدمه ای طرح خواهد شد.

مهران حسنوند که خود را فرد رسانه ای می داند اما با نگاه گذرا به سوابق وی متوجه می شوید که دارای کمترین سوابق رسانه ای است و اصلا مشخص نیست بر اساس چه معیار علمی وی به عنوان مدیر رسانه ای باشگاه مهمی مانند نفت مسجدسلیمان منصوب می شود؟

از سوی دیگر سوابق حسنوند بیشتر با حوزه سیاسی گره خورده است و بنظر می رسد انتصاب وی محصول فعالیت های سیاسی اوست. فعالیت های سیاسی که از رئیس ستادی احمدی نژاد و روحانی در آن دیده می شود تا ریاست ستادی ابراهیم رئیسی ! از چپ چپ تا راست راست !

اما تناقضات رفتاری حسنوند مختص حوزه سیاسی نیست و بنظر می رسد همین تناقضات را در باشگاه نفت مسجدسلیمان دارد اخیرا در گفتگو با چند رسانه ادعاهایی را مطرح کرده است که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

حسنوند در بخشی از گفت و گو خود گفته است ؛
تمام جنگ این باشگاه برای قدرت و مسائل مالی است. افراد غیرفوتبالی ورود می‌کنند چون تنها باشگاه لیگ برتری است که حسابرسی ندارد. چندین میلیارد وارد باشگاه شد اما سرنوشت آن‌ها معلوم نیست. بعد ۴ برگه و فاکتور می‌آورند. نمی‌شود هرکسی بیاید مشکلات مالی‌اش در باشگاه نفت حل کند. افراد پشت پرده به بعضی از لیدرها پول می‌دادند تا فلان عضو هیات مدیره را تخریب کنند.

اما همین ادعا باعث می شود که این پرسش مهم و اساسی که می تواند پرسش نهادهای نظارتی از حسنوند هم باشد مطرح شود، که مهران حسنوند اگر این موضوعات را می دانست چرا در مدت زمان نزدیک به یک سالی که مسئولیت در باشگاه نفت مسجدسلیمان داشت آنها را مطرح نکرد و دقیقا بعد از عزل یاد حوزه مالی و حسابرسی افتاده است ؟

نگارنده امیدوار است مهران حسنوند ضمن پاسخگویی به این پرسش ها شفافیت را خود شروع کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا