اختصاصی راوی جنوب

برای جلوگیری از طرح های انتقال آب ، بطور اصولی و نتیجه محور تلاش خواهیم کرد/رفع مشکلات ۳۰ ساله آبادان زمان میخواهد


دکتر سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه پس از جنگ ، آبادان به جای اینکه روند آبادانی داشته باشد ، توسعه و سازندگی در آن روند نزولی داشته و به محرومیت هایش اضافه شده است و شاید یکی از دلایل آن ضعف های مدیریتی بوده و بی توجهی به این شهر بوده است و میتوان گفت آبادان ۲۰ یا ۳۰ سال از توسعه کشور عقب مانده و قطعا جبران این عقب ماندگی ها در مدت کوتاهی صورت نمیپذیرد و زمان میخواهد.
سید مجتبی محفوظی با اشاره به تلاش ها برای رفع محرومیت ها و مشکلات در استان خوزستان گفت : ما نهایت تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مشکلات استان را برطرف کنیم اما متاسفانه در برهه ای قرار داریم که دولت نه تنها همکاری قابل قبولی با مجلس ندارد بلکه اوضاع اقتصادی مناسبی هم ندارد.
وی در ادامه گفت : با این وجود اما در این چند ماه مجلس یازدهم کارنامه موفقی داشته است و چندین مدال در موضوعات مختلف از مقام معظم رهبری دریافت کرده و این بار مسئولیت ما را بیشتر میکند.
سید مجتبی محفوظی در ادامه در خصوص طرح شفافیت آرا نمایندگان گفت : بنده موافق طرح شفافیت آرا نمایندگان هستم ، اما من یک پیشنهاد دارم و آن اینکه از نخبگان و فرهیختگان جامعه نظرخواهی کنیم که آیا طرح شفافیت آرا نمایندگان به سود مردم و روند خدمت مجلس است یا خیر و بدون تعصبات و احساسات تصمیم گیری شود.
نماینده مردم آبادان همچنین با اشاره به طرح های انتقال آب گفت : بنده اعتقاد دارم طرح انتقال آب از سر شاخه رودخانه ها ، طرح منسوخی است که به محیط زیست شهرهای پایین دست آسیب وارد میکند و نمایندگان باید از مسیر اصولی و نتیجه محور این موضوع را پیگیری کنند .
وی افزود : نمایندگان استان خوزستان به دلیل بحث انتقال آب ، استیضاح وزیر نیرو را در دستور کار مجلس قرار داده اند.
نماینده آبادان به مشکلات حوزه انتخابیه اشاره کرد و آنها را ناشی از ضعف های مدیریتی دانست و گفت : بنده نماینده مردم هستم و تا حصول نتیجه برای رفع مشکلات استان و آبادان تلاش خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا