اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوب

گزارش ویژه راوی جنوب از زمین ۱۴۷ هکتاری موسسه علامه مخبر دزفولی + سند

۱۴۷ هکتار زمین واگذار شده به موسسه علامه مخبر دزفولی کماکان بدون توضیح مانده است و متولیان هیچگونه شفاف سازی در این خصوص نکرده اند.

راوی جنوب گزارش می‌دهد| سندی که به راوی جنوب رسیده حکایت از آن دارد ۱۴۷ هکتار زمین در شعیبیه شوشتر استان خوزستان با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان به موسسه فرهنگی علامه مخبر دزفولی در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ واگذار شده است.

این سند نشان میدهد که زمینی وسیع در یک بخش کشاورزی و روستایی این شهرستان به موسسه فرهنگی تعلق گرفته که هیچگونه اطلاع و توضیحی در رابطه با نحوه و چگونگی واگذاری و همچنین قیمت گذاری آن نه از سوی موسسه فرهنگی علامه مخبر دزفولی و یا هیچ شخص مرتبط با این موسسه تاکنون داده نشده‌است.

این زمین وسیع در منطقه ای حاصلخیز، دارای کاربری کشاورزی است و بی شک ارزشی فراتر از قیمت قید شده در سند دارد؛ همچنین سوال مهم این است آیا قیمت گذاری کارشناسی بوده است؟ اصلا چه لزومی دارد یک موسسه فرهنگی مالکیت زمین کشاورزی را برعهده بگیرد؟

در پی انتشار خبر اولیه در این رابطه افرادی تحت عناوین مختلف سعی بر فشار بر خبرنگاران راوی جنوب داشتند و بدون هیچگونه توضیح موجه به اعمال فشار ادامه دادند و فشار را جایگزین شفاف سازی کردند.

چنین انتظار میرود ابراهیم رئیسی که شفافیت و فسادستیزی را شروط انتخاب یاران و اصحاب خود قرار داده است با حساسیت و دقت بیشتر به ۱۴۷ هکتار زمین موسسه علامه مخبر دزفولی ورود کرده و خواستار پاسخ روشن و شفاف در رابطه با این ملک باشد.

در پایان راوی جنوب آمادگی لازم جهت انتشار جوابیه و توضیحات متولیان این موسسه را دارد و همچون گذشته به دنبال شفاف سازی و انجام رسالت خود یعنی اطلاع رسانی دقیق و صحیح است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا