اختصاصی راوی جنوباخبار مهمسیاسیمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

مجموعه «نداى توسعه كارون» بیانیه انتخاباتی صادر کرد

مجموعه «ندای توسعه کارون» متشکل از فعالان حوزه شهرستان کارون بیانیه شماره یک انتخاباتی خود را صادر کرد.

راوی جنوب| مجموعه «ندای توسعه کارون» در بیانیه ای شماره یک خود مواضع انتخاباتی این مجموعه را به شرح زیر مطرح کردند :

بسم الله الرحمن الرحيم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًاوَلاتَفَرَّقُواوَاذْکُرُوا نِعْمَةَاللَّهِ عَلَیْکُمْ

با استعانت از پروردگار و توسل به ائمه اطهار (س) و در ظل فرمایشات و توصیه های گرانبهای رهبر عظيم الشأن انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه انتخاباتِ مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین حضور پرشور مردم در انتخابات جهت ايجاد وحدت ملی مجموعه‌ای از اصناف ، اطیاف و اقشار مختلف مردم شهرستان کارون کار خود را با دیدگاه فراقومیتی،فراحزبی و فرا منطقه‌ای در عرصه انتخابات پیش رو با نام ندای توسعه کارون آغاز نمودند.

بر همین مبنا جلسات متعددی با حضور و مشارکت جمع کثیری از اهالی شهرستان برگزار گردید و پس از تبادل نظر و انجام کارشناسی لازم ، در نهایت نظرسنجی در مورد بزرگواران محترمی که خود را در این دوره در معرض انتخاب مردم گذاشته‌اند ، فهرست اولیه‌ای متشکل از سه کاندیدای گرامی انتخاب و به اتفاق نظر جمع حاضر رسید.

این مجموعه در نظر دارد طی چند روز آینده با دعوت از کاندیداهای مورد نظر در جلسات تخصصی شاخص های لازم را مورد بررسی قرار دهد فلذا پس از برگزاری جلسات مذکور و دستیابی به بازخورد مطلوب فهرست نهایی نامزدان مورد حمایت خود را اعلام خواهد نمود.
در پایان ضمن تشکر از عزیزانی که این مجموعه را در راستای شکوهمندی و حضور حداکثری در انتخابات همراهی می‌نمایند برای همه کاندیداهای محترم آرزوی توفیق و سربلندی را از باریتعالی مسئلت می نماییم. ندای توسعه کارون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا